Насправді ідеальних людей немає, і лідери – не виняток. Адміністратори та Інтегратори – це два різні типи. Людина, яка вміє мислити креативно і мріяти про майбутнє, сильно відрізняється від того, хто, насамперед, педантичний і найбільше цінує порядок у всьому.

Фахівці з кадрів жартують, що людина буває найближчою до досконалості, коли пише заяви про прийом на роботу. Надалі обов’язково починають виявлятися як його сильні, а й слабкі риси. Але оскільки робота в компанії завжди залежить не тільки від керівника, а й від усіх членів колективу, в якому також мають бути й інші лідери, необхідно створити систему, в якій вони могли б ефективно взаємодіяти один з одним.

Для початку Ксенія пропонує задуматися над тим, які психотипи стануть найкорисніше на різних ділянках ланцюжка постачання.

Наприклад, менеджера з планування часто називають мозком логістики. Він легко зможе керувати компанією на початковому етапі її становлення, оскільки потрібно скласти якусь карту, задати рамки, в яких всі інші рухатимуться. Однак такому типу буде вкрай складно в секторі клієнтського сервісу чи відділі транспортної логістики. Там необхідна здатність адаптуватися до обставин, що швидко змінюється, і приймати нестандартні, креативні рішення.

Адміністратори ж відмінно функціонують доти, доки не виникає нестандартна ситуація. Їм потрібні інструкції, у них все добре, поки вони можуть спертися на прописані норми та регламенти. Проте з менеджерами з продажу вони взаємодіють насилу. Останні, як правило, – яскраво виражені холерики, які отримують задоволення від спілкування та не терплять рутину. Інакше свою роботу вони не змогли б виконувати. Те саме стосується менеджера із закупівель. Йому необхідно вміння миттєво приймати рішення в умовах, що швидко змінюються. Спробуйте посадити на аналітику таку людину, і вона занудьгує вже за кілька днів.

Дуже унікальний тип необхідний посаду завскладу. Він і адміністратор (тактик), і інтегратор (стратег) одночасно. За спостереженнями Ксенії Валієвої, із завскладів часто виростають гарні директори з логістики. Зрештою, сам керівник – це душа всього бізнесу. Йому навіть не обов’язково щось робити самостійно. Досить добре знати роботу компанії та поєднувати всі ланки бізнесу в єдине ціле.